You are currently viewing אליפות אירופה בישראל! נבחרת העתודה בגמר! פריוויו לגמר הגדול ובלוג חי / עידו יצחקי

אליפות אירופה בישראל! נבחרת העתודה בגמר! פריוויו לגמר הגדול ובלוג חי / עידו יצחקי

אליפות אירופה לנבחרות U20 הנערכת בישראל מגיעה אל רגע השיא שלה, הגמר הגדול! – נבחרת ישראל תפגוש את נבחרת ספרד בקרב על מדלייה מזהב, ביום המשחקים האחרון של האליפות שיינעל שמונה ימים של חגיגת כדורסל אמיתית בתל אביב.

20:30: ישראל – ספרד, הגמר, דרייב אין (שידור ישיר ב-5SPORT)

נבחרת ספרד מגיעה אל הגמר כשהיא הנבחרת היחידה באליפות שטרם הפסידה. הספרדים גברו בקלילות בשלב הבתים על קרואטיה, לטביה וגרמניה. המשיכו לדרוס את סלובניה בשמינית ושרדו דרמה אדירה נגד טורקיה ברבע הגמר. בחצי הגמר שנערך אתמול, שיחקו יוצא מן הכלל והרשימו עם ניצחון ב-18 הפרש. למעשה, אין זה מפתיע כלל שספרד העפילה לגמר. אני לפחות, חשבתי שהם המועמדים השניים לזכייה (אחרי סרביה…). המשותף לישראל ולספרד הוא ששתי הנבחרות הללו לא שלחו נבחרות לאליפות העולם U19. בעוד סרביה, ליטא, קרואטיה, צרפת, יוון ולטביה שלחו נבחרות להתחרות באליפות העולם לפני כשבועיים, והציגו בארץ סגל משני, ספרד וישראל שלחו את הנבחרות החזקות ביותר שהן יכולות, ולכן בהחלט מדובר הערב בגמר של עתיד הכדורסל הישראלי מול עתיד הכדורסל הספרדי. אם נגד צרפת היו יכולים לטעון המתנגדים שהם הגיעו הנה בסגל ב' (טענה נכונה אך לא מורידה מן ההישג של הנבחרת), הספרדים מגיעים עם הסגל הטוב ביותר שלהם ואנו צפויים לקבל קרב לוהט.

נבחרת העתודה של ספרד מאופיינת בכדורסל חכם, וההתקפה שלהם מאופיינת בהרבה תנועה ללא כדור וחסימות אוף דה בול. מבחינת מבנה השחקנים, הספרדים מאוד דומים לנו. אין להם אף סנטר אימתני בצבע והשחקן הגבוה ביותר שלהם מתנשא לגובה של 2.04. כפי שאתם יכולים לשער, בוודאי שהספרדים הינם נבחרת אתלטית ופיזית יותר מישראל הצנומה, אך הרבה פחות מאלו הצרפתים שפגשנו אמש. כמו תמיד, לריבאונד יהיה משקל סופר קריטי ועל שחקני הפנים של הנבחרת יהיה לסגור כמו שצריך בכל זריקה לסל. לשם השוואה, גרמניה אפשרה לספרדים לקטוף 46 ריבאונדים (!) והובסה בעקבות כך. בכל הקשור להגנה – כמעט בכל המשחקים ראינו את ספרד שומרת אישית אך מצופפת מאוד לכיוון הצבע כדי להתמודד נגד יריבות עם שחקני פנים טובים. נגד גרמניה, במהלך הרבע השני, עברו הספרדים לשמור אזורית 2-2-1 וביצעו אותה בצורה נפלאה. ההתקפה הגרמנית הייתה תקועה ובמשך דקות ארוכות לא הצליחה לייצר נקודות. נבחרת ישראל טרם התמודדה נגד שמירה אזורית, ויהיה מאוד מעניין לראות כיצד בית הלחמי יגיב לכך, במידה והספרדים יבצעו אותה. בכל מקרה, לנבחרת הספרדית יש הגנה מצויינת, שפועלת בתיאום נפלא יחסית לנבחרות הצעירות שהן לא ישראל, וסופגת רק 63 נקודות למשחק! המפתח לניצחון הערב יהיה טמון ביכולת לפצח את ההגנה הספרדית, וניתן יהיה לעשות זאת על ידי קליעות מבחוץ וחיתוכים לטבעת.

הספרדים יירצו לחגוג כך גם הערב. (FIBA.Basketball)

 

מהמספרים הסטטיסטים היבשים, נבחרת ישראל בהחלט יכולה לשאוב עידוד: הספרדים קולעים רק 77 נקודות למשחק (10 פחות מנבחרת ישראל), עם ממוצע של 32% בזריקות מחוץ לקשת, ורק 63.2% מקו העונשין. עם זאת, ה'לה רוחה' קולעים ב-53% ל-2 – הכי גבוה באליפות. הנתון האחרון נובע, כפי שאמרתי, מכדורסל חכם ובחירת זריקות נכונה. נגד הנבחרת הזו אסור לנוח לרגע, וחייבים לשמור על ריכוז גבוה לאורך כל המשחק.

אז ממי נבחרת ישראל צריכה להיזהר הערב?

בראש ובראשונה, קרלוס אלוסן. אלוסן, שנבחר ל"תגלית העונה" בליגה הספרדית העונה במדי ריאל סארגוסה, וסיקרתי אותו לפני כחודש כאן בפוסט שעסק בחמישה פרוספקטים שיגיעו לארץ. אלוסן נרכש ע"י ריאל מדריד בסיום העונה, ויושאל לסארגוסה לעונת התחשלות נוספת. אלוסן הינו רכז גבוה, בעל ידיים ארוכות ויכולת אישית פנטסטית לייצר נקודות גם כששחקנים חזקים ממנו שומרים עליו. הוא מנהל את המשחק של הספרדים ביד רמה, וממעיט באיבודים. לא קל להוציא לבחור החביב את הכדור מהידיים. בנוסף, לקרלוס יש יד רכה מ-3 ואסור להשאיר אותו פנוי לרגע. באליפות הזו הוא מעמיד ממוצעים של 12.2 נק' ו-5.7 אס' כשהוא קולע ב-36% מבחוץ. את כל אלו הוא עושה ב-24 דק' למשחק בלבד, כיוון שביותר מדי משחקים ספרד הגיעה לגרבייג' טיים ונתנה לכוכבים לנוח. אלוסן הינו שם מוכר לסקאוטים הרבים שהגיעו ארצה, ולהערכתי הוא עשוי להיבחר בדראפט 2021. הסקורר המרכזי של הספרדים הוא סרג'י מרטינז – פורוורד ברצלונה, שעומד בראש טבלת הקלעים של הנבחרת עם 13.8 נקודות למשחק תוך שהוא קוטף 6.3 ריבאונדים. מרטינז הוא פורוורד נהדר ויודע לייצר נקודות בעצמו כשהוא חודר בעזרת יתרון פיזיות שיש לו על פני נערים בגילו. נוסף על כך, מרטינז הוא שחקן הגנה יוצא מן הכלל ועשה עבודה פנטסטית מול הרקנוף הגרמני אמש.

אלוסן (בלבן). יירצה להביא גביע למולדתו. (FIBA.Basketball)

 

שחקנים נוספים שחייבים לשים עליהם עין: מיגל גונזאלס, שוטינג גארד עם קליעה מדהימה מבחוץ (58% באליפות הזו) ויוכל לעשות לנו צרות רבות ואיגנאסיו רוזה – פאוור פורוורד שאוהב לברוח החוצה ולזרוק מחוץ לקשת. בדומה לנו, גם לספרדים ישנה בעיה קשה בשחקנים הגבוהים וכאילו שלא היו להם מספיק בעיות – לכל אלו הצטרפה פציעתו של הגבוה הבכיר של הנבחרת הספרדית – ג'ואל פארה מחובנטוד באדלונה (משחק יחד עם שון דוסון) ושבר את הקרסול במהלך רבע הגמר נגד טורקיה. צפוי להיעדר כחודשיים-שלושה. למשחק אמש הוא התייצב כשהוא יושב על כיסא גלגלים. ב-2017 נערך בארץ מחנה "כדורסל ללא גבולות" של ה-NBA ובו פארה כיכב, והרשים מאוד את כל הבאים לישראל. הערב לא תהיה לנו הזדמנות לשחזר את ההתלהבות סביבו.

ובאשר לנבחרת שלנו – בכל משחק אנו רואים משהו אחר מההגנה הישראלית. נגד מונטנגרו ראינו שמירה אזורית לוחצת, נגד ליטא ראינו הגנה אישית צמודה, ואמש, הגנה אישית עם המון עזרה, גם במחיר של השארת שחקן פנוי לשלשה. הנבחרת ניסתה ללחוץ את בייהרסט (הרכז הצרפתי) ולכפות עליו לאבד, אך ללא הצלחה. בית הלחמי סיפר לנו אמש שהוא לקח פסק זמן ואמר לשחקניו להפסיק ללחוץ אותו. בלתי אפשרי להוציא לו את הכדור מהידיים. עם אלוסן הסיפור צפוי להיות דומה, ולכן לחץ על אחד הרכזים הטובים בספרד כיום, עשוי להניב בעיקר עייפות עבור מדר וקרביץ, וספיגת נקודות קלות משחקני הכנפיים – כפי שקרה אתמול נגד צרפת. לדעתי, ההגנה האולטימטיבית נגד הספרדים תהיה ההגנה האישית. מדר יוכל להתמודד מול אלוסן בשמירת אחד על אחד, ולשחקני הפנים הספרדים אין יתרון משמעותי על אלו שלנו. מה גם שבניגוד לצרפת, ספרד היא נבחרת בעלת קליעה טובה מבחוץ, ולא כדאי להשאיר את השחקנים שלהם פנויים. על אף שההתקפה היא הצד החזק שלנו (ישראל מדורגת שנייה באליפות בנקודות למשחק), בסופו של יום הגנה מנצחת משחקים. זאת לא קלישאה. אם נצליח לשמור כמו שצריך, ולסגור לריבאונד (וכאן יש לאבדיה, אביבי וחנוכי תפקיד קריטי), ננצח את הגמר. אני מהמר על ניצחון כחול-לבן ב-5-10 הפרש.

למזלה של ישראל, ג'ואל פארה ייעדר. (FIBA.Basketball)

 

הערב עיניי כל אירופה יהיו נשואת לדני אבדיה. לאחר שהוכיח כי הוא השחקן הכי טוב באליפות אמש עם תצוגה פנטסטית שלבטח העלתה לו את המניות, נותר לו רק עוד מופע אחד לספק לקהל הישראלי. הסקאוטרים שהגיעו לארץ סיפרו כי הם באים לצפות באבדיה משחק בתפקיד השחקן המרכזי של קבוצתו. היכולת של אבדיה עשויה להיות גם זו שתכריע את המשחק. דני יהיה חייב לקחת על עצמו את הגמר הזה – בשביל טיפוח הקריירה האישית וכי הנבחרת זקוקה לו הערב יותר מאי פעם. עוד ערב קסום אחד. זה כל מה שהוא צריך. תואר ה-MVP של האליפות צפוי ללכת אליו ומקומו בחמישיית הטורניר מובטח, אך אין דבר שישמח אותו יותר מזכייה בק-טו-בק באליפות אירופה U20. ותכל'ס, מי לא היה רוצה שתי אליפויות אירופה ברזומה לפני הקפיצה ל-NBA? בגיל 18 בלבד, כשמדינה שלמה על הגב שלו, אבדיה הצעיר חייב לספק את הסחורה.

וישנם שחקנים נוספים שהם לא אבדיה, שכמובן היכולת שלהם הערב עשויה להכריע את זהות המנצחת. ים מדר, שהרשים מאוד בארבעת המשחקים הראשונים והלך מעט אחורה בשניים האחרונים, יהיה חייב לנהל את המשחק באחריות ולא לעשות שטויות. אלבר, אדם וזיס שתרמו כ"כ הרבה מהספסל בכל משחק בו עלו ויוכלו להפתיע מאוד את ההגנה הספרדית, קרביץ – שלהגנה ולרוח שלו יש משקל כבד על השפעת שחקני הנבחרת, ויותם חנוכי – שינסה לא להיכנס לבעיית עבירות ולדייק את השלשות הפנויות שהוא מרבה לזרוק במהלך המשחק. עם הנבחרת הזו לא ניתן לדעת מי יככב הערב. עזבו אתכם מ'מה יהיה איתם שנה הבאה'. מרביתם כנראה יהיו שחקני לאומית (אלבר, אדם, אביבי, פורת, מלכה, קרביץ, לוינסון ועמיר). בואו נהנה מהנבחרת הזו לעוד 40 דקות. בואו נהנה מעוד כמה רגעים מרגשים אחרי אין-ספור כאלו בשלבים המוקדמים.

דני אבדיה. עוד ערב קסום אחד. (FIBA.Basketball)

 

למעלה מ-15,000 איש חיכו בתור לאתר "לאן" על מנת לרכוש כרטיס לגמר. משדר חצי הגמר זכה לרייטינג של 6% בטלוויזיה (נחשב לגבוה מאוד עבור אירוע ספורט!). אין סרט כזה בשום טורניר נוער בעולם. נבחרת העתודה הצליחה לסחוף אחריה את כל המדינה ולאחד אותנו בתקופת בחירות מותחת שכזו. כל מי שהגיע לדרייב אין הרגיש זאת היטב על בשרו – אין ימין-שמאל, אין יהודים-ערבים ובעיקר אין דתיים-חילוניים. כולם ביחד מתאחדים לכמה רגעים ושואגים "אל אל ישראל". סיכומים ותשובות לכל השאלות של 'איך ייתכן שנבחרת ישראל מגיעה לגמר שלישי ברציפות?' אתן בהמשך. בינתיים, בואו נהנה מעוד ערב קסום אחד, של אווירה מחשמלת בדרייב-אין. ומי יודע, אולי נזכה לראות את קרביץ וחנוכי מניפים גביע כאן בתל אביב. איזה כיף שכל זה קורה כאן אצלנו.

20:30, ספורט 5, גמר אליפות אירופה. לא קורה בכל יום שישראל משתתפת בו. אולי פעם בשנה (:

#אל_אל_ישראל!

עידו יצחקי

בן 19, גר בשוהם. כותב על פוטבול, NBA וכדורסל נוער ישראלי. אוהד מכבי ת"א בכדורגל, כדורסל, כדוריד, כדורעף וזריקת דוקים למרחקים.
Subscribe
Notify of
327 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

אנחנו עברנו להשתמש ביוטיוב במקום צלחת או כבלים. הבעייה היא למצוא את המשחק. מקווה מאד שאוכל
מקווה כל כך שננצח!!!!!!!!!!!!!!!!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

תודה
מחכה ללינקים

יואב
יואב
4 years ago
Reply to  מנחם לס

מהחם משודך ישיר
תחפש fiba u20 וזאת תהיה האופציה הראשונה

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago
Reply to  מנחם לס

אני אחסוך לך את החיפוש מנחם, ואפרסם פה קישור בתחילת המשחק.
ניפגש פה בעוד 3 שעות 🙂

תומר
תומר
4 years ago

אני נדהם כל פעם מחדש מהיכולת של הצוות המקצועי להכין את הנבחרת למשחק הבא שלה ולמצוא פתרונות ליריבה תוך פחות מיום.
כל משחק הנבחרת הצליחה להציג שיטת משחק שהתאימה ליריבה ותרגילים בהגנה ובהתקפה שכוונו לצמצם את היתרון שלה עלינו. אז או שלצוות של בית הלחמי יש תיק מוכן לכל אחת מהנבחרות שיש סיכוי לפגוש אותן או שהם פשוט עושים עבודה מצוינת בלילה שלפני, בכל מקרה, הם מצליחים פעם אחר פעם לגבור על הצוות שממולם. אני מניח שגם לשועל הותיק והשמנמן פיני גרשון יש תרומה לעניין הזה.

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago
Reply to  תומר

ברור שיש תיק מוכן. יש את זה לכל נבחרת נורמלית. נראה לך שתוך 5 שעות עושים דבר כזה? אחרי משחק?

תומר
תומר
4 years ago

יכול להיות, ובכל זאת, נראה היה לי שלא מעט נבחרות הופתעו מהיכולת של מדר או מהקליעה של אדם ואלבר

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago
Reply to  תומר

לא ראיתי למעט משחק וחצי את הטורניר אז לא יודע. ייתכן גם שהשחקנים לא ביצעו מה שנאמר להם. פיני גרשון אמר לא מזמן שיותר מ50 אחוז ממה שהוא רצה שחקנים לא עשו ועשו מה שהם רצו במהלך משחקים בכל התקופה שלו בכדורסל. בסוף השחקנים לוקחים החלטות. ייתכן שהימרו עליהם. סתם ניחוש את האמת זה פרשנות להשאיר למי שראה את הטורניר במלואו.

צ'יקו
Admin
4 years ago

עידו תודה רבה! איזה כיף הנבחרת הזאת!
אללה יעזור!

Gl
Gl
4 years ago

תודה עידו על הסיקור לכל אורך האליפות
לגבי היום אני אופטימי אמרתי כבר מזמן אנחנו הכי טובים באליפות וצריכים לקחת את זה

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
4 years ago

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מנחם מחק את יצירת המופת של החודש,
תאגיד הצללים של הופס בפעולה,🤐🤐🤐

Lavar
Lavar
4 years ago

אולי הסיבה שהוא מחק: http://www.up2me.co.il/v.php?file=78252719.jpg

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago
Reply to  Lavar

נראה לך מנחם ימחק פוסטים על בחורות? 😂😂😂 אתה לא מכיר אותו😂😂

וויהאאאאאאאאאא
וויהאאאאאאאאאא
4 years ago
Reply to  Lavar

GOTCHA ..
עכשיו נראה את הדוקטור השני מוחק תגובות בגלל שאנשים חושבים אחרת ממנו .. האשכים של האתר יימחצו ..

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

זה היה תאגיד הופס עם היד הנעלמת 😂😂

מה קרה הפעם?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
4 years ago

היד הנעלמת של התאגיד פעלה שוב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
4 years ago

האויב מאזין

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
4 years ago

חופשי מאזין,נעבור לשפת הטיטולים,
או שפת האשכים
התאגיד עילג מלהבין

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

אחלה פריוויו ותודה על כל מה שעשית בטורניר הזה, עבודה מעולה.
לענייננו, הולך להיות ערב לא פשוט. אני מניח שהספרדים יבואו לסגור את אבדיה, לא שעד כה הקבוצות לא ידעו מי הוא אבל בכל זאת, והחברה שמסביבו יהיו סופר קריטים. לא נראה שזה משחק שיוכרע בשלב מוקדם, כך שהבגרות המנטלית של הבחורים תיבחן.
מה יהיה? לא יודע
אל אל ישראל וכ'ו וגו', מחזיק אצבעות

אור
אור
4 years ago

מעניין איך הנבחרות היריבות כמו ליטא וצרפת לא מצליחות לפרק את ההגנה על כל המגרש כשזה כבר משהו צפוי אצל ישראל. אתפלא אם ספרד לא התכוננה לזה יותר טוב לעומתן

Grifin
Grifin
4 years ago

תודה עידו! ממש התחברתי לנבחרת העתודה בזכות הפוסטים שלך!

שחר דלאל
4 years ago

ולא לשכוח שהאיגוד החליט למכור רק 2,000 כרטיסים למשחק (כ-1000 נוספים היו יכולים להימכר) והתעלל באנשים (כ-500) שקנו מנוי והתעללו בהם לאורך הטורניר (לא נתנו להיכנס למשחקים, שינו להם את ההושבה וכו'). חבל שהארגון לא מגיע לרמה של השחקנים על המגרש.
(אגב, אותם בעיות בדיוק היו גם במשחקי אליפות אירופה לבוגרים – בתוספת חוסר הדאגה לתחבורה – חבל שלא הפיקו לקחים)

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

אודה מאד לזה שיכניס לינק ליוטיוב של פיב"א (או כל לינק אחר)

Lavar
Lavar
4 years ago
Lavar
Lavar
4 years ago
Reply to  Lavar

קישור בשביל מנחם

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago
Reply to  Lavar

היום הן כולן ידידות קרובות של גייל ושלי

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago
Reply to  Lavar

ניצלתי כל נקודה!

עב"ם
עב"ם
4 years ago

מגיע לנו עוד משחק גדול של ים מדר

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

היוטיוב עובד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

no funny shtuff
no funny shtuff
4 years ago

הומאז' לקריאתו של יורם קן, האבא של המאמן, לפני משחקי הקטסל והילדים:
"קדימה בחורים!!"

עגל
עגל
4 years ago

חחח
השבוע הראיתי לבן שלי את מגרש הכדורסל באפיקים.
הוא הסתכל עלי מבועת ואמר ״שיחקתם על בלטות?!״
ניסיתי להסביר לו שזה המגרש החדש ושהבלטות במגרש הישן היו גרועות ומחוספסת הרבה יותר . . .

no funny shtuff
no funny shtuff
4 years ago
Reply to  עגל

אח שלך היה אתמול בדרייב אין הנבלה..

ארצי משדה יעקב
ארצי משדה יעקב
4 years ago

בושה. אי אפשר לראות ביוטיוב. חסמו אותו בישראל

אור
אור
4 years ago

היוטיוב לא זמין בארץ?

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

האם אבדיה יהודי ממש? הוא שר את ההמנון בהתלהבות הכי גדולה מכולם!

ddd
ddd
4 years ago
Reply to  מנחם לס

כן

אור
אור
4 years ago

אז היום ערוץ הספורט = התאגיד הרשע

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
4 years ago
Reply to  אור

נבלות

RUS
RUS
4 years ago

איך אני משנה את 'כתובת' המדינה ממנה אני גולש בכדי שיויוב לא יחסום לי את הלינק?

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
4 years ago
Reply to  RUS

בוא לגרמניה,
זה עובד
מדינת ישראל,זה תאגיד על תאגיד על תאגיד

Lavar
Lavar
4 years ago
Reply to  RUS

יש לך vpn?

RUS
RUS
4 years ago
Reply to  Lavar

איך אני משנה את זה?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

אמא שלו יהודיה אז כן

תומש
תומש
4 years ago

לא זמין בישראל?? זה בישראל!

סתם אחד
סתם אחד
4 years ago
Reply to  תומש

חארות, עד עכשיו היה זמין.
אני מאמין שזה רשויות השידור בארץ שמאחורי זה – רוצים להרוויח מההייפ.
גועל נפש.

RUS
RUS
4 years ago

יש למישהו לינק יציב?

תודה רבה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

יש VPN אונליין חינם – תגלשו דרכו. Hide me אם אני לא טועה

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

מי זה 22 הישראלי?

תומר
תומר
4 years ago
Reply to  מנחם לס

עמית זיס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
4 years ago
יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

תבורך אשך, אנשים כמוך זה לגזור ולשמור

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

תודה שי

Lavar
Lavar
4 years ago

קחו vpn, יש גם בחינם. אם אתם לא רוצים, תחפשו מדריך בגוגל, בטוח יש איזה משהו

עגל
עגל
4 years ago

פיתרון נוסף – להתקין דפדפן אופרה. יש לו vpn מובנה חינמי

Lavar
Lavar
4 years ago

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.freevpn תורידו – מהיר מאוד ופשוט. אחרי שתורידו ותפעילו, אפשר לראות חופשי

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

הלוואי הבוגרים שלנו משחקים ככה

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

למה בארץ צריך יוטיוב? זה הרי בטיווי

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago
Reply to  מנחם לס

אישית אני בעבודה, ואני מניח שאני לא היחיד.

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

אני חורני, אין לי טלביזיה

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
4 years ago

אני עם טיטול עלי,הדגם החדש,
הוא חוסם שידורי טלויזיה

אשך טמיר המקורי

אני עם תחתונים סופחי נאדים, החלטה של הגננת
https://mobile.mako.co.il/hix-science/Article-41a4abaab04e141006.htm

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
4 years ago

חחחחחחחחחח נשברתי

no funny shtuff
no funny shtuff
4 years ago

שופטים עוכרי ישראל

יואב
יואב
4 years ago

תנו עדכון לחברה שבלי שידור

אשך טמיר המקורי
Reply to  יואב

שמתי לינק למעלה

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

המשחק שלהם שוטף. שלנו עומד. כל מסירה האדם עם הכדור נעצר להסתכל. אצלהם הכל יותר שוטף

אור
אור
4 years ago
סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

24-22 סוף הרבע. מדר עם 9 בולט

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

24-24*

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

אימו יהודיה ולכן הוא יהודי (אני בטוח שלזה התכוונת רק מדייק), לאזרחות אין שום קשר לזה.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

בנתיים, חוץ מהפתיחה הטובה, הספרדים מצליחים לשחק את המשחק שלהם כאשר ההגנה על כל המגרש (פעם ראשונה שמשחקים ככה מולנו הטורניר) עושה את שלה.
יהיה מעניין לראות איך נחזור מההפסקה, ואיזה פתרונות יהיו לצוות האימון.

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

מי זה מספר 22 שלנו? ממש התלהבתי ממנו

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago
Reply to  מנחם לס

נעם אביבי, נותן טורניר סולידי בהחלט.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

סליחה טעןת שלי, זה עמית סוס.
לא יודע מה בלבל אותי (אביבי מס 10)

Lavar
Lavar
4 years ago

זיס

המשגיח
המשגיח
4 years ago
Berch
Berch
4 years ago
Reply to  המשגיח

עובד לי. תודה

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

הספרדים משחקים יותר טבעי. אצלנו ניזהרים מדי

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

איבדיה לא יכול לתת לשחקן לעבור אותו בקלות כזאת!

סתם
סתם
4 years ago

מרגיש לא פייר. יתרון הגובה והפיזיות הספרדי פשוט מכריע. בניגוד לצרפת, זו נבחרת מאומנת, שתלך שוב ושוב על החולשה הישראלית. לא רואה איך המשחק יכול להסתיים אחרת…

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

אובייקטיבית – הספרדים פשוט טובים יותר (עד עתה)

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

באובייקטיבית – הספרדים פשוט טובים יותר (עד עתה)

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

הספרדים נראים לי גבוהים יותר ואתלטים יותר. אולי השכל היהודי יציל אותנו

סתם
סתם
4 years ago
Reply to  מנחם לס

הם לא רק נראים, הם כאלה. 7 שחקנים מ-2 מטר ומעלה, כמעט כולם פורוורדים אתלטים. מה לעשות, ליהודים אין מהדבר הזה.

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

ההספרדים נראים לי גבוהים יותר ואתלטים יותר. אולי השכל היהודי יציל אותנו

עגל
עגל
4 years ago

קשה מול המטחנה הספרדית. גם אתלטים וגם מוכשרים, וגם בכלל לא טיפשים.
ישראל צריכה, חייבת, לקלוע קצת שלשות. ולקוות שהביתיות תסייע לה לשמור על משחק צמוד, ואז אלוהים גדול לקחת את זה עם רוח לחימה

דה שוט
דה שוט
4 years ago
Reply to  עגל

בדיוק

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

הנבחרת עושה חילופים בהגנה מהר מדי. וגם יהיה נחמד עם יפסיקו עם מסירות שאפתניות מדי בהתקפה. 2 הכנסות לאבדיה + המסירת קוורטרבק הזו לים עכשיו

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

**אם

סתם
סתם
4 years ago

אבדיה יהיה גארד נהדר ב-NBA, עם יתרון גובה משמעותי. לא רואה אותו יכול לשחק 3. כן רואה אותו ועוד איך משחק בבק-קורט.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

כל איבודי הכדור המטומטמים האלה עשויים לגמור את הסיפור….

Gl
Gl
4 years ago

אם מישהו מאלבר/חנוכי/אדם לא יתעורר זה יגמר רע

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

עם כל הנחיתות הפיזית אנחנו עדיין במשחק

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

למה בגילאי 20 איש לא סוחט עבירות מה3 וקופץ לתוך המגן?

עגל
עגל
4 years ago

את זה עדיין לא למדו, זו אמנות לשמה.
אבל לעשות צעדים הם יודעים עוד מהקטסל

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

מדבר אחד אני מאוכזב עם אבדיה: ההגנה האישית שלו. סיפראו לי שהוא מגן מצויין.היום היו 3 סלים נגדו שנקלעו פשוט בהטעייה וסיבוב.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago
Reply to  מנחם לס

זה קצת לא הוגן כי הוא שומר על הגבוהים של היריבה. קשה ל

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

נכון הוא גארד ששומר על הגבוהים שלהם מנחם הוא משחק בנבחרת לא התפקיד שלו כי הוא קצת גבוה

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

לדעתי השריקות והצרחות רק מפריעים לידשראל לשחק טבעי

Berch
Berch
4 years ago

מנחם
כדאי למחוק את הקישורים בסוף המשחק
לא צוחק

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

איבודי כדור חמורים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

איך מחמיצים בכזו נאיביות כשאתה עם 5 שחקנים מול 4?
כל כך קשה למצוא את השחקן החופשי?

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

למה למחוק את הקישורים? יש כאן משהו לא חוקי?

אור
אור
4 years ago
Reply to  מנחם לס

אין לך מה למחוק

no funny shtuff
no funny shtuff
4 years ago

צמוד צמוד.
צריכים עוד ספקי נקודות- חנוכי, אלבר ואדם לא במשחק.

אור
אור
4 years ago

מחצית שהרגישה כאילו ספרד מובילה ב-10. הכל הולך קשה אפילו יותר מאתמול

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago
Reply to  אור

לדגעתי אם הקהל יירגע מעט עם השריקות והצעקות, ישראל תוכל לשחק יותר רגוע וטבעי. ממש רואים את ההיעסוס ממשחק חופשי מפחד לעשות שגיאות.

ארצי משדה יעקב
ארצי משדה יעקב
4 years ago

צמוד צמוד. מרגיש לי שבית הלחמי דווקא מבסוט. נקווה שייצאו מהחצי כמו מלוע של תותח. אבדיה באמת לא שומר טוב היום. מקווה ששומר כוח למחצית שנייה למאניטיים.
יאללה ישראל
אל אל ישראל

זיו פנמה
זיו פנמה
4 years ago

חבר'ה, זה גמר!
לא לשכוח.. המתח וההתרגשות פי 10 מבכל משחק אחר. מאמין שייצאו כמו מלוע של תותח לרבע השלישי עם הגנה מטורפת

סתם
סתם
4 years ago

שתי הנבחרות במספרים כמעט זהים בכל. כולל למעלה מ-40 אחוז מהשלוש שזה מדהים, במעמד הזה.
ים מדר יצטרך לתת את האקס פקטור שלו במחצית הזו. הנבחרת חייבת אותו.
מה שמדאיג שאלוסן התותח עוד לא התעורר, וגם לא אהיגיטור, השחור שנראה בר מוכן פיזית ל-NBA, עסוק בעיקר בלריב עם השופטים. חייבים להוציא אותו ואותם מהפוקוס. כי כשהספרדים בפוקוס, זה משחק שלהם.
יאללה בלגןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

עגל
עגל
4 years ago

ראיתם את זה, תרגיל לארי בירד הישראלי!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago
Reply to  עגל

ענקקקקק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

איזה סל קובי בראיינט יההייייייייייייייייי

סתם
סתם
4 years ago

4 נקודות מומנטום לפח, על ים מדר…

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

גיליתי דבר חשוב שצריכים להעביר לאבדיה: בכל כניסה הוא מכדרר כידרור אחרון מיותר, ואז הוא ניכנס לצרה. שייעצר לפני וישחרר ג'אמפ

עגל
עגל
4 years ago

אריאל בית הלחמי עם מהלך חכם מאוד, מבקש ומקבל את הטכנית, ומעיר את הקבוצה והקהל

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

בית הלחמי צודק וגם השופט שהדביק לו טכנית מוצדקת…
טוב שהוא לא מבין עברית כי הלחמית פלט שם בן זונה ואם השופט היה מבין הלחמית היה מקבל עבירה טכנית נוספת ועף.

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

לגמרי חחח

סתם
סתם
4 years ago

אבדיה זה ממש חומר שמאמנים יעופו עליו, כ"כ הרבה כישרון, וכזה לא אפוי עדיין. אשכרה אפשר להוציא ממנו שחקן מצוין

יום אחד
יום אחד
4 years ago

חברים
יש לינקים נוספים חוץ ממה שפורסם למעלה?
לא עובד לי

אשך טמיר המקורי
Reply to  יום אחד

אני עדיין רואה בזה ששמתי. היו ל–vipbox עוד לינקים שם

יום אחד
יום אחד
4 years ago

טנקס

זיו פנמה
זיו פנמה
4 years ago

סוס הזה ההיפך מחמור!

רותם אלרן
Editor
4 years ago

זיס

זיו פנמה
זיו פנמה
4 years ago

SUS

Lavar
Lavar
4 years ago

Suß, מבוטא זיס.

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

ללא ספק שלאבדיה יש את זה

סתם
סתם
4 years ago

סטף מה עשית… הספרדים כבר עם 53% לשלוש, 9 מ-17… נו מתי זה יתיישר?

אשך טמיר המקורי

איזה רמה

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

לא יודע מי זה אבל 22 שלנו הוא סוס עבודה שחור שעוזר המון בלי שתראו זאת בסטטיסטיקה

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

אמת. זיס.

אסף
אסף
4 years ago

הספרדים זה לא הנגרים הצרפתים מאתמול , רוסה תופר אותנו בשלשות ברבע הזה. פורת אקס פקטור אדיר היום,
ראיית המשחק של מדר זה משהו, רק צריך לשפר מעט קבלת החלטות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

ושוב נאיביות ואיבוד מטומטם למרות שהיה שחקן ישראלי חופשי לגמרי בצד ימין.

אסף
אסף
4 years ago

אשך הגיע הזמן של J.J אלבר להופיע לא???

אשך טמיר המקורי
Reply to  אסף

לא הגיע היום. פחות הסגנון שלו הספרדים

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

הנה אלבר חח

חלב עמיד
חלב עמיד
4 years ago

הופיע הופיע

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

מדר הזה עושה מלא שטויות

אסף
אסף
4 years ago

רק דברת אשך והוא תקע שלשה מדונם…שחקן אנרגיה קלאסי..וכן שמעון אתה צודק שמדר עדיין לא מבושל עד הסוף אבל יש לו מעלות מצוינות ובעיקר דק' הולכות וגדלות
בהפועל ת"א ללמוד ולצבור נסיון בעונה הבאה.

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

חנוכי הזה יש לו סריקה שבן סימונס מתבייש

רותם אלרן
Editor
4 years ago

דווקא אחלה קלעי, פשוט היום פחות הולך

אסף
אסף
4 years ago

עד עכשיו כל משחק תוקע שלשה לפחות , בפילי היו מתים שסימונס היה עושה את זה

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago
Reply to  אסף

התכוונתי למכניקה ממש ידויי פטיש

זיו פנמה
זיו פנמה
4 years ago

חבר'ה, אלבר הזה ע נ ק !

זיו פנמה
זיו פנמה
4 years ago

כתבתי את זה לפני השלשה..

סתם
סתם
4 years ago

טוב, מדר הגיע. רק טיפה ריכוז בלי הפאקינג איבודים האלה

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

איבודי כדור טפשיים כאלה!

רותם אלרן
Editor
4 years ago

עידן 'מאני טיים' אלבר!

no funny shtuff
no funny shtuff
4 years ago

אלבר!!
איזה משחק אדיר..

אשך טמיר המקורי

מה אתה עושה??? גאון!!!

אשך טמיר המקורי

מנחם זה שחקן משלים לאליפות. מס' 24.

אסף
אסף
4 years ago

אשך הענקת לו אתמול את מחמאת חייו עם הכינוי שהדבקת לו

אשך טמיר המקורי
Reply to  אסף

נדלקתי עליו מהשנייה הראשונה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

מאדר-פאקר

צ'יקו
Admin
4 years ago

איזה יופי!!!
מנחם, זיס נותן משחקים גדולים בהגנה! אלבר הזה הוריד לי את הלב לתחתונים

האתאיסט המאמין
האתאיסט המאמין
4 years ago

אלבר, שלשה לפנתאון של הכדורסל?

עגל
עגל
4 years ago

הספרדים התאהבו בשלשות. האמת שבלעדיהן הם היו בדים שיט.
בינתיים השלשות שלהם הפסיקו להיכנס.

אשך טמיר המקורי
Reply to  עגל

1+

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

לא ראיתי את המשחקיםהקודמים , אבל הספרדים משחקים יופי של כדורסל

זיו פנמה
זיו פנמה
4 years ago
Reply to  מנחם לס

והם בפיגור 7.. מה זזה אומר?
נבחרת ישראל הזאת היא המלהיבה אי פעם ובפער.
נכון דוק?

זיו פנמה
זיו פנמה
4 years ago

וואיי וואיי וואיי וואיי

איזה נבחרת.
נראה איך יהיה הרבע הרביעי. הכדור הראשון של הספרדים

האתאיסט המאמין
האתאיסט המאמין
4 years ago

רז אדם הדריימונד גרין של הנבחרת

או פניני משופר עם חן

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

בכל קבוצה חייב שיהיה אלבר כזה שמוציא לך את הנשמה. וואללה רק שימשיך. שמתי לב שגם למדר יש יד אבל הוא מאבד יותר מדי כדורים

דה שוט
דה שוט
4 years ago

מדר שבר את חוק בן סהר השני המוקטן – קלע שניים רצופים מחוץ לצבע. אף אחד אצלנו עוד לא שבר את החוק השני כלשונו – דתי שלשות רצופות. יאללה אלבר שבור

האתאיסט המאמין
האתאיסט המאמין
4 years ago
Reply to  דה שוט

למה חוק בן סהר?

דה שוט
דה שוט
4 years ago

זה ארוך, בסוף

סתם
סתם
4 years ago

אחרי 9 מ-17 מהשלוש, ו-4 שלשות רצופות, התחילו סופסוף לפספס. הלחץ התחיל לתפוס את הספרדים?

אשך טמיר המקורי

לדרוס, לדרוס, לדרוס

רותם אלרן
Editor
4 years ago

איזה כדור יפהפה של אבדיה

אשך טמיר המקורי

אני חש שצפויים עוד רגעי אלבר

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

הם כבר פה, פשוט בצד הפחות מחמיא של המגרש

אשך טמיר המקורי

בהגנה הוא סמארט, בהתקפה בריאה

סתם
סתם
4 years ago

9 פור וכדור ביד – למה השלשות המטומטמות האלה???????????? פעמיים כבר

אור
אור
4 years ago

מנחם עבר קורס מזורז אצל האשך וגיא לניחוס בניחוח ספרדי

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

השילוב של מדר ואבדיה זה משהו מיוחד.
משחקים מדהים אחד עם השני

צ'יקו
Admin
4 years ago

יש בנבחרת יותר מדי סלוגנים
רכב רק באלבר. לא זוכיים באליפות בלי קרביץ

אשך טמיר המקורי
Reply to  צ'יקו

😂👌

סתם
סתם
4 years ago

פאק.
ה-4 פוינט פליי הזה אשכרה מוציא אותם מהקבר

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

איזה כיף הנבחרת משחקת, רק שההוא יפסיק עם "אל אל ישראל" וייתן להכל לזרום חופשי. אני מת על המדר הזה. הוא אחד שלא שם זין עם שום דבר נראה לי. רק קולע

no funny shtuff
no funny shtuff
4 years ago

לטעמי החמישיה הטובה של ישראל על המגרש עם אבדיה, מדר, חנוכי, אלבר ואדם.

אור
אור
4 years ago

אומרים שסימונס צולף באימונים, LOL

אסף
אסף
4 years ago

שמעון ראית את הסל האחרון של חנוכי?? של סימונס תהיה קליעה כזו מחצי מרחק ומעלה ברט בראון יהיה המאושר באדם

אור
אור
4 years ago

עבירות טובות מאוד, הורסות להם את השטף, במקרה הכי גרוע הם יחטיאו מהקו

צ'יקו
Admin
4 years ago

אלבר וזיס הם הפועלים השחורים. יופי של משחק עבורם

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

4 נקודות הורסות

אסף
אסף
4 years ago

אלבר נהיה המדד של הנבחרת , שהוא בעניינים הנבחרת עפה.

רותם אלרן
Editor
4 years ago
Reply to  אסף

חייב לשחק עונה הבאה בליגת העל, אשמח אם בנס ציונה, כי אני גר די קרוב

סתם
סתם
4 years ago

4 פוזשן גיים, פחות מ-7 דקות לסוף…
יאללה, להוציא את הפטישי פלסטיק

דה שוט
דה שוט
4 years ago

אלבר שבר את החוק! אני עושה מוריה וקורא ניצחון לישראל

רותם אלרן
Editor
4 years ago

עידן אלבררררררררר

צ'יקו
Admin
4 years ago

אבדיה משחק כשומר צבע!
אלבר ענק!!

רותם אלרן
Editor
4 years ago
Reply to  צ'יקו

+1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

אור
אור
4 years ago

עולים על העצבים השופטים האלה

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

רק שימשיכו לשחק רגיל ולא לחלוב את השעון אז יש נצחון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

הם תמיד מתעוררים במאני טיים. זו תופעה.
עושים שטויות בהתחלה אבל המשך זה מה שחשוב. בעיקר בסוף.
עוד קצת למשוך ויש עוד מדליית זהב.

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

החסימה של אבדחה הראתה לי טיימינג מעולה

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

עכשיו פשוט צריך לשחק חכם וזהיר וזה שלנו.
(קל לדבר, אבל בכל זאת)

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

מלבד אבדיה צריך את מדרמ ו-22 עד סוף המשחק

סתם
סתם
4 years ago

שופטים נאצים
יותר גרוע מנאצים
פאק איך הם מוציאים אותם מהקבר עם העבירה לשלוש הזו

רותם אלרן
Editor
4 years ago

במילה אחת: דני
בשתי מילים וסימן קריאה: דני אבדיה!

אשך טמיר המקורי

וואו אבדיה
מנחם הוא דופק חסימות בטיימינג מעולה כל הטורניר

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

יש לו ממוצע של כמעט 3 למשחק..
והוא בכלל גארד, מקסימום sf

סתם
סתם
4 years ago

אתם בדיליי או מה? שעה מאז השלשה של אבדיה…

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

מדר עם רביעית, ממש לא טוב.

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

האבא של אבדיה עומד למעלה, מקנא בבנו!

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

הנה עגל בני ה20 למדו לעשות הארדן 😂😂

עגל
עגל
4 years ago

למדו למדו
גם השופטים למדו מהשופטים של הנב״א

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

האבא זופר עומד ומשתאה

צ'יקו
Admin
4 years ago

רז אדם נותן אליפות טובה

רותם אלרן
Editor
4 years ago

איזה יופי של משחק

סתם
סתם
4 years ago

תמה!!!
תמה – טקס!!!!!!!

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

אבדיה עומד לקבל mvp טורניר.
מעולה להמשך!

אור
אור
4 years ago

יש להם קרח בעורקים בהתקפות הכי חשובות, בכל מומנטום שלילי דופקים שלשה, פשוט לא יאומן

עגל
עגל
4 years ago

איזו חבורה של ווינרים, חבל על הזמן

צ'יקו
Admin
4 years ago

עידו בחייאת תצלם את הקהל ותשלח!!

אסף
אסף
4 years ago

אלבר נועץ את המסמר האחרון בארון!! מזמן לא נתקלתי בנבחרת ישראלית כלשהי כזו מיוחדת.

סתם
סתם
4 years ago
Reply to  אסף

הנבחרת של לפני שנה
וזה משהו
באק-2-באק אליפות אירופה. מדהים

אסף
אסף
4 years ago
Reply to  סתם

מדהים בהחלט. יש עתיד. עכשיו החברה צריכים דק' בליגה הראשונה , הרבה יותר נחמד יהיה לראות אותם מלגיונות הזרים בארצנו .

אשך טמיר המקורי
Reply to  אסף

אולי אף פעם.

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

אפילו הפניקס האפל כבר לא יעזור לספרד

אשך טמיר המקורי

אל תזלזל, רעידת אדמה ומשחק חוזר

רותם אלרן
Editor
4 years ago

jj אלבר דופק הופעה במעמד הכי גדול

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

אבדיה שכנע אותי שהוא בחירת לוטרי

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago
Reply to  מנחם לס

לוטרי במינימום הוא יהיה בטוח.

נתן
נתן
4 years ago

ישראל מפרקת את הנבחרת של ספרד בגמר!!!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

משפשף עיניים אבל ישראל מובילה ב 17 על ספרדדדדדד

אור
אור
4 years ago

דרך על הקו, סעמק

אשך טמיר המקורי

אלבר מהזן של מאנו. מהגאונים שאתה לא יכול לאלף.
עושה דברים מטורפים לפעמים ומוריד למאמן את הלב לתחתון אבל אז מצליח!

רותם אלרן
Editor
4 years ago

מעתה שמו בישראל יקרא מאנו אלבר

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

ישראל פירקה כל נבחרת שהייתה מולה בשלבי המוק אאווט.
כבוד.

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

האל-אל ישראל מוציא אותי מדעתי. שיריעו טבעי. מה צריך, מקהלה?

אור
אור
4 years ago
Reply to  מנחם לס

חחח מנחם, עוכר ישראל

צ'יקו
Admin
4 years ago
Reply to  אור

לגמרי

סתם
סתם
4 years ago
Reply to  מנחם לס

לא, די-פנס. די-פנס. LOL
עושים בית ספר לכל אוהדי הספורט באמריקה

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago
Reply to  מנחם לס

זה עוד כלום..
אם היית בארנה בירושלים היית באמת מבין מה זה מקהלה..
לא כמו המתורבתים בnba, אצלנו זה שיגעון עד המוות.

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

הייתפעם במשחק בדוק????????????????????????.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago
Reply to  מנחם לס

האמת שלא, אבל בכל זאת.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

+1

צ'יקו
Admin
4 years ago

איזה קהל מדהים!! רעש לא פוסק!
הובילו את ישראל כל הדרך

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

אלבר מעצבן כמו שהיה אלן הזה מדוק אבל הוא וינר

רותם אלרן
Editor
4 years ago
Reply to  מנחם לס

מזכיר אותו וגם את טיילר הירו

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

סופר ווינר עם קהונס של יען

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

אלבר נראה לי רוסי. אני צודק? מזרח אירופאי קטן מעצבן כזה שמנצח לך משחקים

אור
אור
4 years ago

סגרתם את המשחק מוקדם מדי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

אהבתי את הטיימאאוט הזה לעצור את החזרה של הספרדים. ממש בזמן הורידו 4 יש פער של 13 לנו, טוב שלקח פסק זמן.

סתם
סתם
4 years ago

אי אפשר להוציא את ים מדר מהשכונה, וגם אי אפשר להוציא את השכונה מים מדר
פאק הוא תיכף יחזיר אותם ממשחק שהיה סגור
למה בית הלחמי החזיר אותו??

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

רק הזכרתי את הפניקס אפל…🙄😶😑

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

בנבא אין קהל. אבל לכו למשחק תיכונים באינדינאנה ותבינו מה זה קהל

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

קוס אמעק. עוד לא ניגמר

סתם
סתם
4 years ago

למה שלשה מהירה???
הם משלשלים במכנסיים, ים מדר התחיל את ההתמוטטות
מקווה שהשעון יותר זריז

אור
אור
4 years ago
Reply to  סתם

בחייאת, הוא כמעט היחיד שמוביל כדור אצלנו במיוחד כשהם מפעילים לחץ

רותם אלרן
Editor
4 years ago

אוי ואבוי, רק שישמרו על קור רוח

שאול
שאול
4 years ago

עוד כמה דקות למשחק?

רותם אלרן
Editor
4 years ago
Reply to  שאול

45 שניות

צ'יקו
Admin
4 years ago

סבלנות ושכל מנצחים משחקים

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

למה נותנים לספרדים ככ הרבה נק סתם מתנה מהקו בלי מאמץ לא מבין

זיו פנמה
זיו פנמה
4 years ago

מי יהיה זה שיעביר אותנו את מחסום ה90 וינצח את המשחק?

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

זריקה מטומטמת מטומטמת מטומטמת של אמבר

סתם
סתם
4 years ago

אוףףףףףףףף
נגמר תודה לאל
אבדיה MVP + FMVP

אסף
אסף
4 years ago

יותר מזל משכל , כדור אובד התגלגל לאבדיה לידיים.
מזל טוב לחבורה המיוחדת הזו.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

דניייייייייי

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

ומי אם לא אבדיה!
כפרע על הילד, תם הטקס חברים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

זהו הניצחון בכיס

רותם אלרן
Editor
4 years ago

זופר עומד ומקנא

אור
אור
4 years ago

תענוג לראות את המאמן הספרדי מאבד את זה

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago
Reply to  אור

תרתי משמע 😉

אור
אור
4 years ago

איזה כיף, אין מילים

אשך טמיר המקורי

כל הכבוד לבחורים. הנבחרת הישראלית הכי חכמה ומחוברת שראיתי.

אסף
אסף
4 years ago

+100

רותם אלרן
Editor
4 years ago

מעביר בי צמרמורת נעימה בכל הגוף

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

עבדיה עם דמעות
יודע שיהיה בקרוב מליונר

סתם
סתם
4 years ago

אשכרה…
זה כמו לראות את הכרטיס לוטו הזוכה עף לכיוון שלך, והבן שלך מביא אותו…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

מי שרואה את השורה הסטטיסטית שלו באן בי איי יודע שיוחתם על חוזה יפה רק שלא יפצע בשנה הקרובה.
לדעתי ייבחר בחמישייה הראשונה ויקבל חוזה של 5 שנים על לפחות 5 מליון בשנה ועם עלייה שנתית.

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

אם בנדר נבחר 4…..

שאול
שאול
4 years ago

כל הכבוד להם.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

תראו אותם, איזה תענוג!
כבוד ענק לספורט הישראלי.

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

יש!!!!!!!!!!!

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

כל הכבוד!!!! אבל איכס על השלשה של אלבר בסוף – גועל נפש. גם אבדיה היה מיותר (אבל הוא התנצל)

זיו פנמה
זיו פנמה
4 years ago

שמע אתה ליצן עם תעודות.. הוא זרק כשנגמר ה24. נשאר לספרדים עוד 2 שניות אחרי הזריקה.

אור
אור
4 years ago

אמת

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

זו התקטננות מפגרת. לא זורקים בהתקפה אחרונה.
לספרדים נשאר 1.7 שניות, זו לא באמת התקפה. יכל להישאר אחרי המשחק ולזרוק לסל אם הוא רוצה

זיו פנמה
זיו פנמה
4 years ago

חולק דעת איתך..

סולי
סולי
4 years ago

טרחן..

סתם
סתם
4 years ago

דני אבדיה:
23 נקודות, 5 ריבאונד, 7 אסיסט, 3 חסימות, 1 חטיפה
56% מהשדה, 43% מהשלוש…
יכול להיכנס לצלופן מעכשיו, ולהזמין את הטוקסידו לערב הדראפט
עוד יש מצב שישחק ביחד עם סטף!

רותם אלרן
Editor
4 years ago
Reply to  סתם

ספלאש בראדרס חדשים

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago
Reply to  סתם

לא רואה את אבדיה מדרדר מחוץ ללוטרי גם אם לא ישחק עד הדראפט

סתם
סתם
4 years ago

נו, זה מה שאמרתי…

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

מסכים. לא מכיר את המחזור הבא אבל הוא נראה פרוספקט של 8-10 ככה. אחרי שהנגלה של הסופרסטארים נגמרת

צ'יקו
Admin
4 years ago

צלם את הקהל! מגיע להם

רותם אלרן
Editor
4 years ago

זכייה נהדרת ומרגשת ביותר, אחת הקבוצות הכיפיות שיצא לי לראות

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

בחיי, תראו את פיני…
איזה אדם גדול בכדורסל הישראלי האיש הזה.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

גאווה גדולה לישראל, שמראה שאנחנו על המפה לא רק בספורט, אלא בהכל! 🙂

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

ועוד איכס, כי כל השאר היה מושלם. לצעוק לילדים בני 20 יאללה הביתה (שבכללי זה אחד העידודים הכי זיין שיש) זה די עלוב. זהו, חוצמזה הכל מושלם

no funny shtuff
no funny shtuff
4 years ago

מדהים מדהים מדהים.
באק טו באק בייבי.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

איזה חמודים שני הילדים האלה בחיי..

זיו פנמה
זיו פנמה
4 years ago

ואז נשאלת השאלה:
גמר שלישי רצוף ב3 שנים לנבחרת העתודה.
המסקנה המתבקשת: יש עומק ואיכות.
לאן זה נעלם????

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
4 years ago

פיתוח וגנים. אם כל הכבוד אף שחקן בישראל לאהקרוב להיות בnbaלמעט אבדיה כי הם מאד מוגבלים חלקם קטנים פיזית חלקם די מוגבלים חלקם אפילו יעלמו בליגה הישראלית

לעומת זאת סוסיםמכמו הצרפתים יפתחו בארהב יש להם גודל ואתלטיות. זה די פשוט

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

בכנות? זה קצת משקר למציאות העניין הזה.
בסופו של יום יש בכל שנה 2-3 שחקנים שהם חומר איכותי לליגת העל, עוד 2-3 שיוכלו להיית רול פליירס בקבוצות בינוניות וכל השאר כנראה שיסיימו בלאומית.
יש הרבה סיבות לכך ואני לא אכנס לזה עכשיו מכיוון שאני בעבודה אבל לצערי זה המצב..

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

בגדול – 1. בנבחרות אחרות חסרים הרבה שחקנים. 2. הצלחה של נבחרת עתודה בגלל רוחב בד"כ לא תתבטא בנבחרת בוגרים טובה, כי יחסית לנבחרות בוגרות הרמה מאוד נמוכה. עדיף נבחרת חרא עם 2 כוכבים שתשרוד במשחקי המבחן מאשר נבחרת טובה ועמוקה שתיקח מדליה.

עם כל זה, בשנתונים האחרונים אנחנו מוציאים גם כוכבים וגם שחקנים שיכולים להיות טובים או לפחות רול פליירס גם ברמות הגבוהות, אז יש למה לצפות (אבדיה, זוסמן, מדר, ארצי, גם אלבר ואדם בפנים לדעתי, אולי חנוכי).

עגל
עגל
4 years ago

ויש עוד משהו: הבעיה העיקרית שלנו היא עם גבוהים. אבל גבוהים מתפתחים מאוחר לכן ככל שהגיל נמוך יותר כך החיסרון שלנו פחות מורגש.

אהרון שדה
אהרון שדה
4 years ago

קסום אבדיה הוא בודירוגה החדש.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

שחקן מדהים וחכם מאוד

אור
אור
4 years ago

מילה טובה לבית הלחמי, שבלי עבודת האימון המרשימה שלו לא היינו מגיעים עד הסוף, ולקהל שהיה ענק לאורך כל האליפות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
4 years ago

לילה טוב חברים
שמחה וששון

no funny shtuff
no funny shtuff
4 years ago

כל הכבוד לנבחרת על הדרך-
עברו את ליטא, צרפת וספרד, כל אחת חזקה מאוד בדרך שלה.

שחר אלוני
שחר אלוני
4 years ago

מי זה הפצוע בכסא גלגלים של ספרד?

Berch
Berch
4 years ago

הסנטר הכוכב שלהם. נפצע ברבע.
איזה יופי לנו (הזכיה, בלי קשר לפציעה שלו)
🙂

סתם
סתם
4 years ago

עין לקלינגר לא רואה!!

ספלאש
ספלאש
4 years ago

לי אבדיה דווקא מזכיר את סאריץ. בתנועה ובזריקה גם

סתם
סתם
4 years ago

מתי כבר נפתח את זה, ונגיד בעדינות – החומר האנושי שמגיע לנבחרת הכדורסל, מול נבחרת הכדורגל, בהופעה אחידה של גלאח בצדדים וזקן מחבלים?

סתם אחד
סתם אחד
4 years ago
Reply to  סתם

מסתבר שאתה לא רק דביל, אתה גם גזען.
פשוט דוחה

יום אחד
יום אחד
4 years ago

אל תפתח את זה
זה טעון…

יום אחד
יום אחד
4 years ago

אבדיה ללא ספק הוא השחקן השלם יותר
אבל מעולם לא ראיתי שחקן ישראלי עם משחק סקסי כמו של מדר, אולי קטש.